Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

PS3 czy PS4

Harryxp1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem otóż nie wiem co kupić jako to jest moja pierwsza konsola to jednak nie wiem na co się zdecydować

Chciałbym pograć w gta 5 i słyszałem ze nie wyjdze na PS4 i teraz mam dylemat kupic konsole ps4 za 2,5tyś i czekać na gta 6 czy ps3 za 1,3tys i grac w gta 5

Nie wiem o co chodzi z tymi 12gb czy to dysk czy jakiś flash nie wiem nie znam się bo jestem nowy w te klocki, a nie chcę kupować konsoli nowej zaraz za 2lata chcę żeby pograć z 7lat

A więc doradźcie PS3 czy PS4 Pomocy

Pomogłem, daj lajka ! :)

Opublikowano

Na 100% ? Chciałbym być pewny i nie być piratem. To mówisz odpalę zainstaluje się i już?

PS: Jak byście mogli wybrać dla mnie tani zestaw PS4 do 2tyś bo jak patrzę są takie

PS4 500gb. Ja do wszystkiego chcę na płytach i wgl . Ale wątpię że gta V na PS3 będzie działac na PS4

Pomocy!! Bo nwm PS3 vs PS4 Chcem w gta 5 pograc czy kupic juz nowszy ?

Opublikowano

Kup ps4 bo gry z ps3 będa normalnei chodzic na ps4 a na ps4 bedzie gta5 :P

bzdura goni bzdurę....

PS4 nie ma kompatybilności wstecznej czyli nie odpali się gier z PS3. Co do GTA 5, Rockstar jeszcze nigdzie oficjalnie nie potwierdził, że wyda GTA 5 na nową generację...

@topic

Nie wiem skąd Ty masz te ceny na konsolę, PS4 kosztuje 1800zł a PS3 kupisz już nową za 600zł (SS 12GB).

Stać Cię na kupno PS4 to kupuj, nowa konsola z lepszą grafiką w grach, co prawda jeszcze mało gier ale już luty-marzec jest kilka ciekawych premier.